torsdag 14 april 2016

Crash'n'Björn

Lördag 9/4
Löpning 4.2km första 3km i 5:50-tempo.
Hade sikte inställt på drygt 10km junk miles, men min dotter som cyklade bredvid klappade ut efter drygt 4.

Måndag 11/4
Bänkpress 10+Bom*97½ (1RM-ekvivalent 121.5)
Box Jumps 3x8x60 cm
På minuten:
c1. Pullups 21, 8, nånting + 2 set strikta
c2. Toes-to-bar 5, 6 + 3 set strikta
Tänkte "21 pullups ska väl gå bra som första set så får jag kanske sänka lite sen"
Löpband 5km 24:34 min 90s löp:60s gå

Kändes inget vidare alls.
Dagen efter kände jag mig skum i luftvägarna.
Dagen efter det hade jag ingen lust alls att träna, så jag lät bli.
Idag är jag sjuk.

Synd, styrkan höll stilen och resten pekade uppåt.

2 kommentarer:

Bear sa...

Haha, det var ju på rodden jag kraschade ;)

Jocke sa...

Aha, trodde du mera hade en filosofi att gå ut optimistiskt. Jag gick ut väldigt optimistiskt på pullupsen detta pass.