lördag 17 augusti 2013

Plask & lek

Emil i språnget. Jag är skummet.
Nu tillåter skavsår och vader lugn joggning och hård sprint.

Trots bara 20 dagars uppehåll protesterade kroppen lite mot bänk, böj tolererade den. Får köra en introvecka nästa gång, det var ju rätt glest även innan heluppehållet.

Vid poolen fick jag veta att de stänger denna helg, inte nästa som jag inbillat mig. Vad gör man med ett enda pass? När man dessutom inte är i skick att gå för pers.

Plask & lek. Eller vattenfys. Crawl, ryggroda, glidövningar, fjärilskickar, UW-sim, taffliga voltvändningar, bröst mm.
75m (25 UW, 25 fritt, upp runda pallen, 25 fritt) första stängde klockan av sig, andra 73,9s. UW är inte min grej, den satte pverkligen rägel på resterande simning.
Björnvariant (pallstart, 25m varav skrådyk 8-10m, ryggsax utan armar tillbaka) 56.5; 59.5

Inga kommentarer: