söndag 22 mars 2015

Max Effort Lower

Fredag
Knäböj 5x80 5x100
Marklyft 4x130 2x150 8x170
Lite andfått på nåt vis. Har svårt att avgöra om jag har problem med bihålorna eller migrän.
Kan räkna hem 211kg från detta. One down, six to go.
Kipped Pullups 3x15

Lördag
Mini-Rocky med
4x0,40km löpning, 2 min vila, 84s, 83s, 81s, 91s
mitt i. Vaderna har inte alls hämtat sig från sist och jag fick fega hela passet och särskilt sista intervallen. Hjälpte inte att det ramlat ner 5 cm snö under natten och snöstormat lite precis innan träningen.
Går styrkelyftet nästan av sig självt så går löpningen horribelt dåligt.

Hoppas bli frisk-frisk nu snart. Dock känner jag inte att jag gjort något träningsmässigt fel för att förtjäna marathonsjukdom, utan nog mest en följd av fyra barn och stress (till största delen orsakat av fyra barn).

Inga kommentarer: