torsdag 2 juli 2015

Jag begär inte mycket

Jag är villig att träna. Ibland två dagar i rad.
Jag är villig att göra vilken övning som helst, såvida den inte är osund. Eller känns konstigt.
Jag är villig att anstränga mig, så länge jag inte mår illa eller får håll. Eller blir väldigt trött.
Allt jag vill är att komma i form. Är det så mycket begärt?

Tisdag
Fortsatt hushållning med energi.
Sumomark fr 5cm upphöjning 210 komfortabelt, miss 220
Komplex 5 vardera hängvänd, frontböj, rodd, satte 60, missade 70
Fick avbryta på 70 pga bebis på väg rakt in under vikterna, försök två tappade jag racket under frontböjen.

Onsdag
Börjar äntligen känna lite allmän ork att orka med (semester)vardagen. Kollade badtemperaturen igår och måste vara strax över 20.

SwimRun 2 varv runt banan 57:12
PR är 50:52, men banan är förlängd ca 20s sen dess, jag hade flythjälp då, det ger kanske en minut per varv. Jag hade draghjälp då, även om jag vill minnas att jag simmade före Emil varje sträcka. Jag tog lite tokiga vägval idag. Allt som allt kanske "bara" 3:40 saknas?

Inga kommentarer: