torsdag 13 februari 2014

Swimrunplan 2014

Jag har börjat att så smått fundera över planen för Ångaloppet. Men verkar inte vara så mycket att fundera över, då förra årets upplägg kändes riktigt bra och jag har utvecklat en allergi mot planer (och mål). Så planen blir mera en samling riktlinjer.

Det är en realistisk och defensiv plan. Realistisk som i genomförbar med tanke på min familje/jobbsituation och defensiv som i att i första hand skydda vaderna och i andra hand mot infektion.

Omfånget jag siktar på är 12 veckor precis som förra året. Där ger jag upp en uppenbar och enkel förbättringsmöjlighet jämfört med förra året.

3 kommentarer:

Bear sa...

Nog för att det inte är Rocky-jogg eller längdskidåkning för den delen, men jag gillart :)

https://www.youtube.com/watch?v=eSIMYKzDGvI

Jocke sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jocke sa...

Haha, Ross är bäst!