onsdag 3 juli 2013

Toes to bar

Big-4 med underhållsparametrar
Ligger på 90+% av RM-PR i dessa, även om jag inte inkasserat det i böj än. Troligen närmare 95% i pressövningarna en bra dag.
TCA Pullups 22 st, tangerat årsbästa. PR är ff 23.
Toes to bar, strikt-ish 35 st "PR"
Har tyvärr ingen video då detta gick över förväntan. Hade 2-3 till i kroppen, men då de senaste 5+ gjort ont på alla fel ställen tyckte jag 35 var precis lagom. Ska träna/härda (2-3x12-18) övningen över sommaren och inkassera 40 inför kamera efter tävlingen. Innan dess tar jag inget ansvar för formen, även om de kändes björn-ish.

3 kommentarer:

Bear sa...

Som vanligt imponerande pull ups!

Hahaha, får väl börja svingar mer med huvudet i början och göra ett Jocke-ish-pers lite senare ;)

Jocke sa...

Jajemen, jag filmar en video efter sommaren och sen kan vi båda tycka vi hade bättre utförande än den andre. Charmen med strict-ish övningar.

Bear sa...

Tja, jag har ju ingen aning alls om hur dina ser ut, så jag förutsätter att jag gör dem bättre ;)