söndag 12 juni 2016

En vecka

Systematiskt spinna hjulen
Söndag 5/6
Marklyft tung singel på 190 fick mig att lägga ner denna markcykel.
Jag blandar verkligen riktigt bra pass med rejäla skitpass, särskilt i marklyft. Jag är inte vältränad nog för detta tror jag.
10 supersets overhead lunge walks + toes to bar/hängande benlyft

Tisdag 7/6
Styrkevänd + Fulstöt 1+Bom*85 miss stöt 2x80 + lite lättare
Chins 6*+35 (1RM-ekvivalent 53.8)
Löpband 5km 23:30 - intervallschemat bröt ihop efter 3 km, skyller på värmeslag, fullföljde ad-hoc. Nu blir det utomhus framöver, på separata pass.

Torsdag 9/6
Knäböj 7x137½ (1RM-ekvivalent 166.7)
10 superset mark och wallballs

Lördag 11/6
Bänkpress 9x102½ (1RM-ekvivalent 125.8)
Några pullups och sen knöt höger skulderparti ihop sig rejält redan efter några pressar på 40 kg

Söndag 12/6
Lätt förflyttning med navigering till fots, mycket gång 77 min

Jag kan inte klaga på mängden varningssignaler med massor av riktigt dåliga prestationer blandat med de bra, trötthet och slitenhet i kroppen från pyssel på hemmaplan. Får göra nån slags deload, hur man nu gör det när man redan tränar så lite :) får bli en månad att ta sig upp på full ansträngning i styrka.

Inga kommentarer: